Space Tapir:
Pránanadi, ha-ha. Akárki akármit mond, ez egy New Age-es szekta.
Egy buddhista tanokból, a reikib... (2012.05.22. 12:30)Balázs és a póker titkai
Jágó:
A blogolást sosem késő elkezdeni, az olvasók nem tűnnek el ;) (2010.07.24. 07:19)Utolsó mondat
kókuszosvarázs:
Ma már másodjára jöttem rá, hogy későn kezdtem a blogolást. Másodjára futok olyan blogba, ahol már... (2009.12.07. 12:19)Utolsó mondat
VDani91:
Azt tudjátok, hogy a képen lévő lány a kép készülésekor mindössze 11 éves volt (idén 15 éves)!? (2009.02.13. 00:09)Szorozz, ahogy a kínaiak!
dzsedi:
a deluxe-al én sembírok megbarátkozni, blogot azt bírtam, kár, hogy nem nagyon tolod (2009.02.04. 19:13)Utolsó mondat
Az általunk is már többször hivatkozott Full Tilt-es, zseniális reklámsorozat egyik filmjének alapötletét "vette kölcsön" az RTL Klub, Pókerarc című - amúgy is licenszelt - műsorának beharangozójához - írhatnánk, de sajnos itt egyszerűen pofátlan lopásról van szó. Nem egyszer tapasztaltuk már, hogy a kereskedelmi tévék milyen szemét módon használják az internetes forrásokat, de van, ami tényleg túl megy minden határon. (Én pl. szeretem Sebestyén Balázst, de mivel ő az egyedüli, aki a műsorban a póker világához köthető, élek a gyanúperrel, hogy benne van a keze a dologban, és legalább is ötletet adott a filmhez. Ha meg nem, akkor is látnia kellett már az említett reklámot, úgyhogy mindenképpen fekete pont.) Nem tudok mit mondani a reklám készítőjének csak, hogy a kurva anyád! Legyél kreatív vagy húzás vissza a balettba ugrálni!
Merész, szinte szóról-szóra, akarom mondani képről-képre ugyanaz a Balázsos. De most tényleg, nem lehetett volna a külföldön menő reklámokkal terjeszteni itthon is??? Szégyen.
imi: Én még olyanról nem hallottam, hogy valaki egy komplett reklámot eladott volna valakinek, hogy azzal mást reklámozzon, hiszen már a felvetés is hülyeség. Pedig egy csomó terméknél(mosóporoknál, parfümöknél, jégkrémeknél, mobiloknál és még ezer olyan helyen ahol vicces/csajos/menőéletérzéses ötlet és zene kell csak, a név meg cserélhető) pl. simán megcsinálhatnák, ha ez nem lenne összeférhetetlen a reklám funkciójával.
Ha zsp erre téved, talán reagál rá, elvileg az ő felesége ilyen reklámos vagy mi.
A csokirekmlámoknál egy az anyacég.
Másik reklám: mercedes terepjáró törésteszten átrohan a betonfalon, semmi baja. Ugyanaz a reklám létezik lada nivával, még a beállítások is egyeznek.
rozmi: köszi!
grey: tettünk fel saját anyagokat youtube-ra, a problémát btw korrigáltam.
ellenpéldák: nem lehet, hogy ezekben az esetben is talán lopásról és nem vételről van szó? vagy csak nekem furcsa ugyanaz a reklám két külön termékkel?
Nekem elég, ha eg yműsorhoz már Hágó Pesta adja a nevét. Ilyenkor mondaná az amerikai Armani öltönyös hügyvéd, hogy nincs több kérdésem. Meghozta az esküdtszék a döntését? Én már meg...
Előfordul ennél cifrább helyzet is. Amikor egy reklám elkészül egy regionális piacra, interneten feldolgozzák, majd az eredetit az eredeti készítő más országban felhasználja, vagy "licenceli" / eladja termékkel (pl. műsorral) ahol a korábban ismert netes feldolgozás kapcsán viszont már lopásnak tűnik.
Sőt, van egy érdekesebb lehetőség is: Egy eseményt közvetít egy cégcsoport egyik televíziós csatornája, a hozzá kapcsolódó spot készítésében részt vesznek, a vonatkozó jogok egy jelentős része náluk van, és egy másik országban, egy másik csatornájuk (esetleg ott nagyobb, ismertebb) újrahasznosítja a spotot, akkor is, ha az eredetivel már találkozhattál...
"This ad is so fantastic, but it's a plagiarism of an spanish ad made for Cirsa World poker series. The actor was Toni Rox, the famous new york DJ, and I was the guy fucking the girl on bed. It's a shame!!!"
tho: vannak olyanok, hogy a reklámok teljesen más országban is adásra kerülnek, sokszor mást reklámozva.
2002-ben a Fidesz pl. vett egy reklámot, amellyel az éhező gyerekekkel járatta le politikai ellenfelét, de kiderült, hogy spanyolországban pelenkát reklámozott és egy meglehetősen jól kereső baba volt :D
A mai műsorban szerintem megemlítem ezt a dolgot is. Chips & Cola-ban. Magam sem tudom eldönteni mi ez. Itt nem csak egy ötlet, hanem egy kész reklámanyag magyarosítása történt ( szereplők ). Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezért nem fizettek valami jogdíjat.
azt nem tudom, hogy ez konkrétan átvett reklám-e, de elterjedt dolog forgatni egy "standard" reklámot, és csinálni belőle sportszeletet itthon és vrsfsj szeletet ázsiában. csak mondjuk ott a költséget azon spórolják, hogy egy az egyben a filmet adják el. itt viszont csak az ötlet jött, az nekem kicsit erősnek tűnik, vannak azért még EREDETI kreatív ötletek "out there", nem olyan drágák, és cserébe nem cikisek.
viszont valaki azt írta a sorozatjunkie-n, hogy ez egy licenszelt műsor és mindenhol ezzel a promóval megy, ami azt jeleni, hogy nem az rtl klub a köcsög, hiszen ez része a licensznek.
"Minden országban ezzel fut a műsor. Volt szerencsém már látni pl a Columbiai változatból két részt amiben VIP vendégek , színészek , sztárok szerepeltek."
Hát igen tényleg lopták.
De így van ez az összes sajátgyártású gagyi szar műsorokkal is, külföldön lerágott csont mi meg mégis nézzük mint a birkák.
Majd be perli őket az eredeti reklámot gyártó cég, ha meg nem volt rajta világszabadalom köszöni az ötletet az RTLklub.
Mondjuk merész ez a töcskölős jelenet, nehéz lesz megmagyarázni a kisgyerekeknek ha délután is vetítik.
Kicsit Offolok ha nem baj .Nagyon jó a blog Tamás gratulálok hozzá,teccik az egyedi stílusod is ahogy írsz.
Találtam egy érdekes videot ajánlom mindenki figyelmébe én ez után 10 percig csak bámultam magam elé.Akkár a blogra is felkerülhet---> forum.costadelpoker.info/video/video/show?id=1061565%3AVideo%3A24208&context=user
Emlékeztek, Friderikusz is lopta a hírműsora hátterét és ott balhézott miatta az eredeti ötletgazda. Le is kellett vennie. Ezt a reklámot is le kellene venni.
Utolsó kommentek